Hopp til hovudinnhald
Tilbod
Ressursbank
Aktuelt
Brosjyrar
Kontakt oss
Om oss
Spørsmål og svar
Var det eg opplevde ei valdtekt eller eit overgrep?
Må eg melde saka for å kome til dykk?
Kva er vanlege reaksjonar på eit overgrep?
Kva gjer ein på eit Nok.-senter?
Korleis jobbar de?
Kven kan få hjelp på eit Nok.-senter?
Korleis tek eg kontakt?
Eg er under 18 år. Kvar kan eg få hjelp då?
Er de ein behandlingsinstitusjon?
Kven jobbar på eit senter?
Kva kan de hjelpe meg med?